lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

Godmorgon!

Sista dagen på året. Ska jag summera? Jag kan säga så här: det har varit blandat. Jag lämnar 2011 med mycket blandade känslor. Lite sorg och lite glädje. Det är väl så livet är. Upp och ner. Jag har inga nyårslöften. Dom är till för att brytas så det är inte mycket lönt.
Nyårsafton tänker vi fira hemma i lugn och ro. Med en hund som bryter samman så fort hon ens anar smällare kan vi inte lämna vårt hem här hemma på landet där det oftast inte smäller så mycket.

Jag tänker laga en trerätters god middag som vi avnjuter med gott vin. Tittar lite på tv och sover förmodligen in tolvslaget. Låter det tråkigt? Inte alls. Jag vill ha det så. Lugn och ro.

Jag önskar alla ett riktigt gott nytt år och hoppas alla får precis så roligt som ni tänkt er.
Som man brukar säga: man har inte roligare än man gör sig.


Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: