tisdag 21 februari 2012

Inget nytt under solen.

Godmorgon!


Idag blir det en tur till djursjukhuset för lite omvårdnad av Selmas tass. Dräneringsröret sitter inte riktigt där det ska och stygnen spretar lite hit och dit. Nu ska nog röret tas bort ändå så det kanske inte gör något hoppas jag. Jag veknade lite för hennes ledsna blick idag och lät henne slippa tratten och lade om ett bandage istället. Hoppas det inte gör något. Stackaren är så ledsen. Det är ett besvärligt ställe på tassen och hundstackaren måste ju gå så det är inte lätt att hålla det helt. Jag hoppas att dom kan ta bort stygnen idag. Hon sover mycket min lilla Selma. Drogerna tar väl ut sin rätt.
Det är lite lustigt att se hur Doris sympatisover hon också. Det är väldigt lugnt här om dagarna och det passar mig alldeles utmärkt. Förkylningen sitter som berget i min kropp och orken är på noll.

Inget kul inlägg idag men det är som det är. Vi kommer igen!

Ha en underbar dag!
Kram

1 kommentar:

Sussa sa...

Stackars lilla Selma-sammetsögon. Hoppas stygnen ryker. Blir så mycket lättare då. En krya-på-dig kram till dig med. {{kram}}