lördag 25 februari 2012

Inget att orda om.

Godmorgon!

Jag har inte läst några upprörande artiklar. Inga inspirerande heller. Jag har inte stött på patrull i träningen av hundarna eftersom ingen träning ägt rum. Jag har inte varit ute på skogsvandringar där det inträffat något värt att blogga om. Hundarna har inte gjort något galet eller roligt eftersom dom levt lite i komaläge i en hel vecka nu.
Förutom att jag varit på ett trevligt besök och gullat med en av världens gulligaste bäbisar så har denna veckan varit lika rolig som en rotfyllning.

Så vad ska jag då blogga om.
Hm. Ska jag ta upp de kanske livsomvälvande funderingar jag har på grund av saker som styrs av andra människors handlingar och tråka ut mina eventuella läsare. Nej, dom behåller jag nog för mig själv än så länge.
Jag kanske ska ta upp att min bil bär sig lite lustigt åt och behöver lite omvårdnad i helgen. Nej, det var väl inget kul.
Ska jag tala om det faktum att Doris vecka av ingen aktivitet varit nyttigt för henne. Nej, inte det heller.
Ska jag tala om att ett sms från en vän som läser mellan raderna och bryr sig gjorde mig varm i hela kroppen. Visserligen är det verkligen värt att lyfta fram men det är lite för privat.
Ska jag skriva om att jag ska göra hundarna fina med pälsvård i helgen? Äsch, det gör jag ju varje vecka så det är väl inget att tjafsa om.
Jag ska göra storkok på hundgodis och stoppa i frysen men det kan väl ändå inte intressera någon.
Jag ska jobba en liten stund i morgon med introduktion inför nästa omgång kurser men det är inte heller något att skriva om.

Nej, vi skiter nog i det här idag.
Ha en underbar dag!
Kram

1 kommentar:

Sussa sa...

Ibland är det sköööönt att skita i allt. Speciellt för människor som du och jag som är organisatörer ut i fingerspetsarna!! Kram