lördag 7 januari 2012

AJ!!

Godmorgon!

Å aj, aj aj!!! En skarp smärta i ena skuldran när jag vigt skulle svinga mig ur sängen förstörde den här dagen fullständigt.
Nu sitter jag och andas väldigt försiktigt för det gör så jävla ont när jag gör det. Det gör lika ont hela tiden. Oavsett vad jag gör eller inte gör.
Dagen som skulle innehålla en liten utflykt till vårt älskade Mellbystrand i Halland ser ut att bli en sjukdag med en gnällande käring istället.

Det var väl bara perfekt. Detta efter en natt med mardrömmar som väckte mig hela tiden. Den ena efter den andra. Jag vaknade genomsvettig och skakig och varje gång jag lyckades somna om drömde jag något annat hemskt. Sidan om mig låg telefonen som skulle kollas då en väldigt kär vän är på väg till att äntligen föda barn och det är väl det enda positiva med den här dagen ser det ut som.

Snacka om gnällblogg! Jag har ont!!! Jag lägger ner för dagen innan den knappt börjat.

Ha en underbar dag!
Kram

1 kommentar:

Emma sa...

Kul att du gnäller om att du har ont, just idag!

Love you!