tisdag 8 maj 2012

Tandvärk och ilska!

Godmorgon!

Gnäll, gnäll! Jag har ont i en tand!
Inte lite heller. Det konstiga är att det ska inte kunna göra ont i den tanden eftersom den är rotfylld så det hela är ett mysterium. Får väl ringa till min tandläkare och beklaga mig idag.
Tandvärk är som huvudvärk. Man kan inte koncentrera sig på något annat när det gör ont. Skit också. Jag har inte tid att åka till tandläkaren.

Dessutom är jag väldigt irriterad över människor som inte har något liv. Folk som gör allt dom kan för att ställa till det för andra av ren avundsjuka. Som lägger ner ofantligt jobb för att jäklas så mycket som möjligt. Jag säger bara. Hur fan orkar ni??? Har ni så jäkla lite att syssla med i tillvaron att detta är det roligaste ni kan hitta på? Då är det banne mig lite synd om er.
Om meningen var att ni skulle bryta ner personen i fråga kan jag tala om att vi är många som håller henne under våra vingar och ser till att ni inte lyckas. Personen i fråga, hon vet vem hon är, är inte nerbruten. Tvärt om. Ni har sett till att hon istället är mer övertygad om att det hon gör är rätt och riktigt så tack ska ni ha. Det ni hade tänkt skulle ske har istället vänts till styrka så där gick ni på pumpen!

Idag ska man inte bråka med mig! Jag är på stridshumör och jag säger bara kom igen! Jag tar er på en halvnelson och skickar er ner i dyngan. Det är nästa att jag önskar att någon ville bråka så jag får utlopp för min ilska!

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: