onsdag 16 mars 2011

Nya kurser

Godmorgon!

Jag hade tänkt ägna dagens inlägg till programmet som hade premiär på tv igår. Nämligen "huset fullt av hundar!"
Men eftersom det var ett fullständigt tillintetsägande för att inte säga riktigt skitprogram så gör jag inte det.

Jag tänker istället ägna mig åt andra saker idag. Kursstart för två kurser, Allmänlydnad och Aktivering ikväll. Kul! Hade väldigt högt ställda mål inför aktiveringskursen. Doris skulle kunna alla saker vi ska hitta på och vara världens bästa visningshund. Så var det tänkt. Vad blev det då av det? Nada!!
Allt elände som hänt här hemma satte stopp för det så nu kommer jag med en vovve som kommer att se ut som en riktig nybörjarhund. Nåja, det spelar inte så stor roll. Vi ska ha hur kul som helst ändå. Det är sköna människor som anmält sig så det kommer att bli så bra så.
Jag får väl smygträna Doris lite på plats istället. ;)

Lite planeringsarbete har jag kvar inför kvällen så det är lika bra att sätta igång.

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: