fredag 18 mars 2011

Fredag


Godmorgon!

Observanta flitiga läsare av min blogg ser att det inte är mina nuvarande hundar som är med på bilden. Alma och Selma är med men inte Doris. Det är min älskade Ebba som sitter längst bak på stocken. Hon är fortfarande ständigt närvarande i mitt hjärta så hon får vara med ibland.

Idag är det fredag och jag är trött men väldigt nöjd med första veckans kurser. Vädret har gjort vad det kan för att förstöra för oss men jag har (som vanligt) väldigt trevliga kursdeltagare även denna gång så det bådar gott för den här omgången.

Det är städdag idag. Jag som alltid gillat att städa och pyssla här hemma drar numera så länge jag kan på det innan jag kommer igång. Har man tre lurviga familjemedlemmar så blir det en del städning om man inte ska vada i diverse icke önskvärda ting. Det är bara att gilla läget och sätta igång. Jag är ledig hela helgen för första gången på länge så här ska vara fint innan kvällen så vi kan njuta av en skön helg. Förhoppningsvis. Med tanke på allt som hänt här hemma på senare tid så är det inte givet.

Vi håller tummarna för att det ska bli så. Har planerat att bjuda ut mannen på middag imorgon. En liten shoppingtur tänkte jag också få in i planeringen. Det blir nog bra med det.

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: