fredag 1 april 2011

Vårvindar friska.




Godmorgon!

Det är fredag och städning igen! Som synes på bilden har mina medhjälpare inte kommit överens om vem som ska ha dammvippan. Jag tror minsann jag ska låta dom ta hand om hela städningen. Det är dom som skitar ner mest! Det är hundhår överallt. Dom behöver duschas varje gång vi varit ute för nu är koskiten inte frusen längre och dikena är fulla av smutsigt vatten. Allt detta är helt oemotståndligt när man är en golden.

Men vi njuter obeskrivligt av den visserligen småkalla men ändå vårvinden som tyvärr idag innehåller blöta droppar som då kommer på tvären. Inte så skönt men jag vägrar deppa över det idag. Att hundarna blir skitiga tar jag med ro. Vi har kul där ute. Nu ska jag packa frukosten i ryggsäcken och ge mig ut och jag tänker njuuuuuta som vanligt av att vi har den frihet vi har, jag och mina hundar. Vi kan varje dag gå rakt ut i naturen och äta vår frukost. Det är värt mycket!

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: