söndag 3 april 2011

Drömma kan man ju alltid.


Godmorgon!

Frukosten är serverad! På helgerna anstränger vi oss lite extra.
Det lönar sig att önska sig saker här på bloggen! För ett tag sedan bloggade jag om min dröm om en inhängnad trädgård så mina gullgrisar kan vara ute själva och ligga och mysa i gräset.
Igår skulle det inhandlas bollar till min aktiveringskurs och tusan om vi inte hamnade på en byggmarknad och köpte stolpar också! Jojo, visst blev det så. Lite planerat av mig. Hihi!

Han jag delar tidningen med satte genast igång att banka ner stolpar när vi kom hem medan jag lagade lite god mat. Därefter fick jag en lapp med resten vi behöver så det blir en ny tur för mig idag medan han hjälper sonen.

Så det hjälper att önska och drömma här på bloggen. Jag kanske ska önska mig en resa till Irland också när jag ändå är igång. Jag vill vandra på de gröna hedarna med man och hundar. Bo i en mysig typisk liten irländsk by som har en pub där man kan sitta vid brasan på kvällen tillsammans allihop. Hundar är ofta välkomna där. Kanske det funkar att önska sig det här. Man vet aldrig. Drömma kan man ju alltid.

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: