tisdag 19 april 2011

Bara finnas till.


Godmorgon!

Våren har verkligen kommit till oss. Jag, som inte kan skilja en blomma från en annan njuter av allt som är på väg att slå ut här hemma. Spelar ingen roll vad dom heter. Vackert är det!
Hundarna ligger i sin nya inhängnade trädgård och verkar ganska nöjda med tillvaron.
Eftersom det är en i stort sett ledig vecka så har jag som vanligt en massa som ska göras. Eller kanske jag skulle säga bör göras. Det är väldigt konstigt hur man kan gå ner i nästan komaläge trots att så mycket behöver göras. Jag tror jag behöver detta. Att bara få vara. Finnas till. Göra saker som känns bra i kroppen.
Jag tror jag ska fortsätta med det ett tag.

Bilen ska dock få ett litet oljebyte idag och en kurslektion i miljö/lydnad ska jag ha ikväll men det känns nästan inte som jobb för jag har så mysiga deltagare där.
Det blir nog en bra dag idag. Solen skiner ju!

Ha en underbar dag!
Kram

2 kommentarer:

Sofie med Levis sa...

Vilket underbart fönster! Är det hemma hos dig?

Anonym sa...

Jag hade ett pass på gymet inplanerat idag, men skippade det och gick ut i solen och åt glass istället. Möjligen inte så fitness för kroppen som mina första planer, men 200% fitness för själen kan jag lova. :-)