tisdag 31 maj 2011

Bra dag


Godmorgon!

Sommaren är här! Jag fryser inte. Dörren till trädgården står på vid gavel och hundarna har redan tagit plats i solen. Njuter!
Jag tänker inte lyfta ett finger här hemma vad gäller hushållsgöromål idag. Inte för att det saknas saker som behöver göras men det struntar jag i.
Man vet inte hur länge värmen håller i sig så det gäller att njuta nu!

Jobbet ikväll känns ju inte särskilt betungande. Där har jag bara roligt och deltagarna är på extra gott humör när vädret är fint så inte stör det att man ska avbryta latdagen med att köra och jobba sen.

Jag har för en gång skull vaknat och känt mig utvilad så det här blir nog en väldigt bra dag. Den ska inte slösas bort med att sitta här vid datorn. Nu packar vi frukostryggsäcken och ger oss ut på långrunda.

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: