söndag 29 maj 2011

Husvagn på gång.

Godmorgon!

Jag fryyyyser! Var är sommaren? Alla sommaraktiviteter är inställda på obestämd tid. Dubbla tröjor på när man ska ut.

Lördagen innehöll en tur till Tomelilla för att titta på en husvagn som var rätt i pris och verkade vara precis vad vi letar efter.
Den hade färdiga bäddar, fint kök och hundvänlig med lite golvutrymme så mina älsklingar får plats. Hundarna ska med på semestern och en husvagn är perfekt. Bara packa och ge sig iväg utan något särskilt mål. Packningen ska innehålla spel, bok, god mat, vin och lite träningsgrejor till hundarna. Ingen tv, inget internet. Kraven lämnar vi hemma.

Jag är lite sliten just nu och jag ser verkligen fram emot en helg hemifrån. Banne mig om jag inte stänger av telefonen också och bara ägnar mig åt man och hundar.

Hoppas det går fort att fixa allting så husvagnen kan rulla in på gården, packas och rulla ut igen med hela flocken redo för helgäventyr!

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: