fredag 6 maj 2011

Ingen bra dag.

Godmorgon!

En känsla av misslyckande gör att jag inte mår så bra idag. Lite ledsen och nere är jag. Det var längesen jag deppade och det passar väldigt dåligt ihop med solen som skiner. Jag får ta itu med städning, tvätt och badande av hundar och hoppas att känslan släpper innan helgen gör sitt intåg.

Det är så svårt när man står inför ett problem som man inte vet hur man ska hantera och där känslor sätter gränser för hur man ska agera. Man vill inte såra. Det borde vara enkelt men så länge det finns olika sätt att se på saker och ting och känslor finns med i spelet så kan det bli så fel för den ena parten. Då står man där och mår dåligt för att man är den som orsakar detta.
Nej, idag är ingen bra dag och det är nog bäst att jag håller mig för mig själv och pysslar med mitt.

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: