fredag 14 oktober 2011

Glädje och diplom!



Godmorgon!

Jag vaknar och har fortfarande ett litet leende på läpparna känner jag. Dagens tema är glädje!
Någon har gjort mig glad och jag har lyckats göra någon annan glad. Olika personer så glädjen är skönt spridd.

Vad jag gjort för att göra någon glad kan vi lämna därhän men jag måste berätta om vad jag fick på posten igår! Eller. Egentligen var det Doris och Alma som fick ett viktigt brev.
Jag hinner mycket sällan gå kurs med mina egna hundar så väggen lyser väldigt tom när det gäller fina diplom. Dom är med på många hundkurser hela tiden men då som instruktörshundar.

Nu har jag två väldigt fina hedersdiplom att sätta upp på den idag tomma väggen!

Eftersom det syns lite dåligt på bilderna så står det:
Doris. "för att du på ett lugnt och tryggt vis lett oss genom stadens stressande miljöer samt alltid varit mycket generös med fina tips om hur man hanterar en anka."

Alma. "för att du med stort tålamod stått ut med våra frenetiska närmanden och med gott mod förgyllt vår kurstillvaro med din fluffiga närhet."

Jag kommer att leva länge på denna generösa och omtänksamma gest från två av mina skönaste kursdeltagare Tengil Plattnos och Bobo Hund.
Tusen tack mina sköna, underbara små vänner!

Ha en underbar dag!
Kram

2 kommentarer:

Schappetanten sa...

Underbart!!!!! Mina hundar är sååååå avundsjuka :-)

Sussa sa...

Åh vad fint! Så roligt att bli uppmärksammad:) Kram