onsdag 10 augusti 2011

Taggad!


Godmorgon!

Då var kurserna igång igen. Vilket härligt gäng jag lyckats få ihop på min miljö/lydnadskurs. I stort sett bara "gamla" kursdeltagare som är hur trevliga som helst. Redan på första lektionen fick vi hundarna ganska lugna på filtarna och promenaden gick över förväntan. Det verkar vara en skön sammansättning av hundar och jag har stora förhoppningar att vi kommer att nå målet med kursen. Nämligen att hundarna kan jobba med den stora störning vi kommer att servera och framför allt att dom kan koppla av på sin filt oavsett var vi är och vad som händer omkring. Vi kommer att ha så kul åtta veckor framåt. Det är jag säker på.

Doris verkar trivas med att börja jobba igen. Lite gladare än innan vi gick på semester. Om bara höstvädret håller sig i skinnet så kommer det att bli en bra höst.

Jag känner mig väldigt taggad denna omgången så deltagarna får se upp. Jag kommer att köra hårt med dom! Hihi!

Ha en underbar dag!
Kram


Inga kommentarer: