onsdag 24 augusti 2011

Inget att säga.


Godmorgon!

Har egentligen inget att blogga om idag om jag inte ska tjata om hur stolt jag är över mina deltagare på kurserna. Alla dom som går från klarhet till klarhet och ser så där lite förvånade ut när saker och ting fungerar. Det är för att ni går kurs och jobbar med era hundar. Det är inte svårare än så.

Annars har jag som sagt inte så mycket att orda om idag. Så varför blogga då. Ja, det kan man fråga sig. Jag kan ju svamla en massa om hur mycket jag älskar alla mina nära och kära men det har jag också gjort förr.

Hur mycket jag älskar mitt jobb där jag får träffa så många underbara hundar. Söta, knasiga valpar, försiktiga vovvar, kaxiga, duktiga och ibland hundar med stora problem men det har jag också tuggat om förr.

Hur lyckligt lottad jag är som får bo där jag gör. Mitt i naturen som är ett paradis för mina vovvar och ett plåster för själen. Där lugnet råder. Man slipper allt stök i stan när man inte vill ha det.
Också avhandlat.

Ja, med andra ord har jag inget att säga så jag önskar bara alla:

Ha en underbar dag!
Kram

1 kommentar:

Anna Striberger sa...

Tack det samma =)

(För att inte ha något att skriva var det ändå ganska mycket text ;-))