torsdag 14 juli 2011

NU börjar semestern!

Godmorgon!

Semestern började inte så bra. En influensa med hög feber och läckage i alla öppningar man kan tänka sig har sett till att jag legat i ryggläge i nästan en hel vecka. Jag säger bara fy fan så sjuk jag varit! Första dagen idag jag ser världen från mina imponerande 159 centimeter i upprätt läge.
Jag har varit så stolt över mina hundar de här dagarna. De gick även dom ner i komaläge och intog soffan tillsammans med mig hela dagarna och inväntade husses hemkomst för promenader. Hänvisade till trädgården som framför allt Doris absolut inte vill använda som toalett. En dag tror jag hon höll sig hela dagen för hon såg väldigt skamsen ut när hon var tvungen att sätta sig. Stackars liten!

Nåja, skit i det nu. Vi börjar semestern nu istället och drar ett streck över dessa hemska dagar.
En eloge till min underbara man som tagit hand om mig och allting annat trots att han är superstressad inför sin egen semester. Trött och sliten är han men inte ett gnäll och han har verkligen bevisat att man steppar upp när den andra behöver ens hjälp. Här är så fint hemma och trots att han haft jobb med sig hem och suttit till mitt i natten så har han sett till att jag haft vad jag behöver i första hand. Underbara älskade!

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: