söndag 3 juli 2011

Iphone 4 och åska


Godmorgon!

En underlig lördag vädermässigt upplevde vi här hemma igår. Det åskade i över fem timmar och det var inte många sekunders upphåll mellan dundrandet. Mycket underligt. Det var tack och lov lite på avstånd för annars vet jag inte om Selma levt idag. Inte för att hon var lugn precis stackaren. Stressen var mycket hög och det var så synd om henne.

Över till vad vi gjorde under detta underliga spektakel. Jo, satt i uterummet och pillade med den nya lyxprylen. Iphone 4. Vit med ett rosa skal. Hm. Hur mycket ångrar jag inte det!! Jag känner mig som en tonåring med min vit-rosa telefon. Skillnaden från min gamla telefon är inte så stor eftersom jag varit med i Iphoneklubben ganska länge nu. Så nöjd! Men. Jag kan inte ha en rosa-vit telefon!!!

Dagen idag började med ett besök på en sajt som säljer skal och ett transparant och ett grå-svart är inköpt. Jag får väl gömma undan telefonen tills dom kommer på posten.

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: