söndag 27 februari 2011

Ska vi säga så?




Godmorgon!

Matte!
Jag lovar att gå så här fint om vi går en extra lång runda idag!
Jag vill ha lite nya dofter i nosen. Jag är lite trött på de som finns här omkring.
Vi kan väl gå bara du och jag. Jag gillar mina kompisar här hemma med jag vill att få ha dig för mig själv ibland.
Vi kan ta lite grejor med oss så vi kan träna lite om du vill. Jag ställer upp på det.

Vi kan pausa emellanåt och jag ska sitta så fint och vänta medan du vilar dig. Vi kan ta en liten fika med oss och sitta på en sten och diskutera livet. Jag kan låtsas som om jag lyssnar medan jag i hemlighet spanar efter vilt. Du kommer inte att märka det för jag ska lägga huvudet i ditt knä och se så klok ut. Jag är bra på det.

Du kommer att vara så nöjd med dig själv när vi kommer hem för att du gav oss egentid. Sen måste du ju förstås göra om det två gånger till eftersom du har två till som kommer att sitta vid dörren och kräva samma sak.

Men det är ju ditt problem. Jag kommer att nöjd lägga mig på soffan och sova gott.

Ska vi säga så matte?

Ha en underbar dag.
Kram

Inga kommentarer: