lördag 22 september 2012

Ut i det okända?

Godmorgon!

Ja, då är man tillbaka igen. Haft en vecka utan sömn och med magont, illamående där jag känt mig sjukare än någonsin. Har jag varit sjuk? Nej, det har jag inte. Jag har tagit jobbiga beslut. Eller egentligen var det inte själva beslutet som var jobbigt men allt som det drar med sig.

Jag har efter mycket funderande hit och dit bestämt mig för att gå vidare i mitt jobb på egen hand. Det var dags nu och tillfället det rätta av många skäl. Så. Nu bedriver jag hundkurser under namnet Lottas Hundskola. Namnet är inte nytt egentligen men eftersom jag samarbetat med annan hundskola innan är det ingen som vet vem jag är egentligen. Någon som vill veta hittar mig här www.l8s.n.nu

Det kanske inte kommer att funka men då har jag i alla fall försökt. Monica på Bonizas Hundskola är fortfarande min vän och vi kommer att samarbeta på något sätt hoppas jag. Det har varit underbara år tillsammans. Vi har delat både glädje och sorg och hon är min stora mentor i hundträningsvärlden. En av de bästa!

För att göra lite reklam här via bloggen vill jag tala om att allt är som vanligt med bara små skillnader. Det kommer att ta lite tid att köra in sig men eftersom jag jobbat dygnet runt den senaste tiden för att övergången skulle bli så smidig som möjligt så är jag beredd att köra igång direkt i full skala. Om jag får några kunder återstår att se. Jag kastar mig ut och hoppas att jag inte landar för hårt. Då har jag i alla fall försökt.

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: