fredag 14 september 2012

Inget nytt.

Godmorgon!

Inget nytt än så länge men jag håller fortfarande tummarna för att det ska lösa sig och försöker ha is i magen. Tyvärr är isen blandad med fjärilar så illamåendet ligger på lur hela tiden. Sömn är knappt att tänka på och jag känner mig sjuk hela tiden. Man skulle kunna tycka att det bara är att leta upp någon annan plats att hålla kurserna på men så är det inte för mig. Jag trivs så fantastiskt bra på mitt älskade Svågertorp trots blåst och oväsen ibland från tågen så jag kan inte tänka mig att vara någon annanstans. Det är väldigt svårt att ersätta Arken Zoo för mig och jag hoppas, hoppas att jag inte ska behöva göra det heller.
Jag har förstått att det är många som är oroliga och bryr sig och jag lovar att hålla alla uppdaterade om vad som händer.

Nog om detta nu. Idag är det fredag och veckans enda lediga dag eftersom jag jobbar i helgen. Ja, än så länge har jag jobb. Så vad ska man göra då på denna lediga dag. Städa och tvätta men sen ska jag laga en god middag till min arbetande man, sitta och dricka ett gott glas vin ur en flaska som jag fick igår för att jag haft en mardrömsvecka av ett par som har blivit mer än deltagare. Nej, nu var jag där igen. Jag skulle ju lämna detta nu. Det är tyvärr omöjligt. Det känns som om så mycket står på spel. Det är nog lika bra att sluta för idag innan jag förlorar alla mina läsare för att jag gnäller hela tiden.

Jag kan ju förstås berätta att det förmodligen idag går en massa hundägare i Pildammsparken och undrar varför deras hundar är skogstokiga i parken. Vi var där igår och provade på lite spår med miljö/lydnadsgruppen. Vi drog rådjursklövar över halva parken och jag var extra taskig och drog över gångarna också så idag far förmodligen hundägare hit och dit när hundarna spårar rådjur över gångarna och in i parken. Förlåt alla stadsbor för att jag gjort morgonrundan lite jobbigare än vanligt. Vi har väldigt roligt i alla fall.

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: