lördag 14 april 2012

Ledig lördag.

Godmorgon!

Det river i halsen. Inget kul sätt att börja en lördag på. Synd att det inte beror på att jag stått i ett publikhav och vrålat på en Metallica konsert. "exit light, enter night, take my hand, we´re off to never neverland"...................

På tal om "off to" så ska vi, oavsett om jag har ont i halsen eller inte, göra en utflykt idag med vovvsen. Inte till never nerverland men någonstans där vi kan promenixa en runda med hundarna med fika i ryggsäcken. Var har vi inte bestämt ännu så vi får väl se var vi hamnar. Ett viktigt uppdrag har vi dessutom. Vi måste köpa honung! Glömde det när jag var och handlade och det är ett viktigt pålägg till morgonteet.
Kanske vi gör det någonstans i Blekinge. Det är nog tillräckligt långt. Vi ska givetvis för en gång skull köra med min bil. Den nya.

Inga måsten idag även om det ligger en bokföring som ska göras men det får minsann vänta tills imorgon när det ändå är en arbetsdag för mig. Idag tänker jag göra viktiga saker som att köpa honung och umgås i naturen med mina hundar och man.
Först melodikrysset. Sen kör vi!

Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer: